Bergvik eller...

...Bergfis som jag kallar det x). Var där med Matte och Sara idag! Vi lekte väldigt coola xD.Matte har redan laddat upp bilder på sin blogg från mig kommer det nog inte upp några har ingen aning om vart alla sladdar och grejer är. Blev inget större inköp. Lite ögon skugga och en ögonfransböjare. Och pappa som skickade med mig en femhundring -.- . "Den som spar han har sina pengar kvar", eller nått. Fast det gör inte speciellt mycket, vi kanske ska dit imorgon igen. Det här börjar kännas väldigt tråkigt nu... Kanske skulle jag testa att skriva på ett litet roligare sätt? Ingen aning. Saken är att vi i alla fall hade grymt skojj ;p. Hänger väll med dem imorgon också. Får se om det blir något fotande. Har bara en överföringssladd som fungerar, och den är hos pappa.
Laddar upp några ny gamla bilder.
Klicka för större bild

Kommentarer
Postat av: LOTTE

herlig header! I got the summerfeeling

2010-04-09 @ 07:45:21
URL: http://lottehk.blogg.no
Postat av: Lina :)

hejsan :) har precis börjat med en liten minifrågestund som jag avslutar 21.00 ikväll!

så fråga mig vad du vill! ;)

Och dom som kommenterar med sin blogglänk, kollar jag på och den som har snyggast blogg får en fet länk!

puss :)

2010-04-13 @ 17:17:02
URL: http://linahyyttsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0