Dålig uppdatering

Det har varit lite dålig uppdatering dem senaste dagarna men jag har inte nån direkt lust + idag hade jag inte tid.

Jag red idag :). Vi red ute, först så regnade det rätt så kraftigt och sedan kom solen fram :). Dock var det en som red igen i våran grupp som tyvär inte låg på samma nivå. Med det menar jag att hon inte kunde sitta upp själv m.m. Efter tag så bytte hon och Tess häst. Det tog sin lilla tid. Jag blev lovad en racergalopp men den blev det inget av :(. Bl.a. därför vart jag lite små sur efter åt.

Nu ska jag se på "Djävulen bär prada" ;).

Juste! Jag fick ett piano idag. Fast det kommer inte föräns nästa vecka ;o.

Vi hörs! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0